lördag 5 april 2014

Bodyattack!

Idag bestämde jag mig för att åka till Oasen och överraska lite! :-D
Jenny har sitt Bodyattack pass på lördagar och jag brukar inte kunna va med på detta pass för Emilia har sin dans...
Men idag lyckades jag lösa det och tog mig till Trelleborg..
Och vilket välkomnande jag fick! Jenny stog och hoppade av lycka när jag kom in och när Lena såg mig så bara skrek hon och kastade sig om min hals... Vilken lycka! :-D
Fick även träffat chefen själv (jimmy) och Bodypump Jenny N, som jag saknar denna liga... :-(
Men jag säger bara fan va jag kände mig glad! Det va alldeles för länge sen vi fick tränat ihop och den där hat- kärleken till Bodyattacken kom fort mig till minne.. Hahaha...
Älskar verkligen detta pass! Men utan Jenny i täten och Lena vid min sida så hade det inte varit hälften så bra!
Jag va helt slut efter passet men körde lite axlar och biceps innan jag bestämde mig för att ge upp... Klapp på axeln för det! ;-)

Nu är man en slagen hjälte och får ta en timme på soffan så man blir människa igen... :-D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar