fredag 4 april 2014

Freeedag!

Lycka! Underbart! Äntligen fredag! :-D 

Har haft fullt upp och med det så har det blivit dåligt med bloggandet... Jag vet.. skärpning!! ;-)
Igår fick det bli en riktig vilodag, och det kändes att det behövdes...
Så idag va kroppen lite mer på hugget men den kunde ha varit bättre..
Jag MÅSTE verkligen göra ett nytt träningsschema nu, jag har kommit in i det där "bara träna det som är roligt" igen och det blir så jäkla fel,  jag missar en hel del övningar när jag kommer in i dessa rutiner.... :-(
Det är viktigt nu att tänka på att hela kroppen måste få sin del, med tanke på att jag tränar nästan inga pass längre och i princip bara kör gymmet..

Men nu i helgen ska jag tillsammans med Tina skapa ett nytt schema till henne så jag får passa på att göra mitt eget då med :-D

1 kommentar: