torsdag 10 april 2014

Sååå trött...

Aaahhh jag fortsätter att va sjukt trött... idag har min kropp verkligen slagit ner foten i golvet...
Så sjukt trött.. Det har varit enormt mycket den sista tiden med allt möjligt..
Men tyvärr så betyder det inte att man kunde åka hem efter jobb och slänga sig på soffan, även om det helt klart va min högsta önskan idag.. :-(
Efter att man har varit borta en hel del och haft en liten sjukling här hemma så har det inte blivit så mycket gjort här hemma...
Så det va bara till att bege sig hem efter jobb, hämta två barn på skola och dagis hjälpa till med maten och efter maten så va det bara till att ge sig på städningen vare så jag vill eller ej... Så städa toaletten, dammsuga, torka golv och plocka överallt va bara ett måste...

Man kanske kan se stark ut, men idag är denna tjejen inte mycket till världen...
Jag hoppas på en tidig läggning idag med några extra timmars sömn, så kanske det kan ge mig lite extra styrka tills i morgon.. För så här trött kan man ju inte fortsätta va.. Sjukt tråkigt... :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar