onsdag 23 april 2014

Bodypump & Bodycombat!

Igår blev det ingen dans i Anderslöv så jag bestämde mig för att åka till Oasen och hoppas på att få träffa lite vänner och träna min älskade Bodypump och på köpet få köra Bodycombat..
 Så in till Trelleborg och upp på Oasen kom in isalen och det va nästan ingen där.... Blev enormt förvånad men så va det, men när det va ca 5 min kvar så hände det ngt och salen fylldes. så det blev ändå bra... Men det bästa va att Lena kom och körde Bodypump med mig och vi fick även äran att få ha Therese som instruktör.. underbart! Klarade alla mina gamla vikter som jag kört på förr så jag va riktigt nöjd med det passet. :-D

Efter Bodypumpen blev det Bodycombat! Sjukt jobbigt men faktiskt riktigt roligt när man kommer in i det... Sofia har tagit steget in som instruktör i LesMills världen så hon körde för oss de första låtarna sen tog Jimmi över... 
 Själv fick jag äran att stå bredvid och snett bakom två Bodycombat instruktörer...  Jimmy "chefen"  och Mia.. :-D 
Hahaha det va svårt att hänga med dom i vissa lägen och jag märkte att jag har liiiite för mycket "rulla" på höfterna efter all dans i mig men det bjuder jag på ... Hahaha... kändes lite småroligt när det skulle va tufft, hårt och explosivt och så står lilla jag och vickar på höfterna, hahaha....
Men oavsett så va det riktigt skoj! Kände redan igår att jag kommer att få en sjuk träningsvärk, märkte inte så mycket nu på morgonen när jag klev upp men i morgon är det nog värre...Men jag klagar inte... Tvärtom.. Love it! :-D

Underbara tränings vänner!!! :-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar