fredag 25 april 2014

Kvällens aktiviteter...

Från att jag inte trodde att det skulle bli någon träning (idag heller) igår va det ju lite vila för denna dam, till att få en hel del gjort gick fort..
 
Kom hem efter jobb började laga mat, Anders är inte hemma ikväll så då passar vi på med att beställa hämtmat, kebabrulle till mammsen och hamburgare till ungarna :) Hahahaha ja det är så jag lagar mat ;)
 
Efter maten fick jag ett sms av Tina som ville gå ut och gå och underbara grannen tog ungarna så vi fick gå en runda tillsammans :) Tina sprang tom lite idag!! Skit bra!! Sååå stolt som alltid över denna tös!
 
Men efter våran runda så tog jag mig en egen liten löprunda... Kändes faktiskt rätt bra fast jag precis hade gått 5km, va knappt trött när jag kom hem hade lätt kunnat tagit rundan en gång till men barnen va ju fortfarande hos grannen och huset va i kaos... Så det får bli till att ta det en annan dag.. Kanske i morgon :)
 
 
Va ju fortfarande rätt pigg i kroppen när jag kom hem, så lite magövningar på detta satt inte helt fel innan duschen kallade :)
Så från att inte tro att det skulle kunna bli någon träning alls idag till att det blev en rätt bra kväll med både promenad, löpning och styrka känns riktigt bra!
 
I morgon ska det bli kanon väder så då blir det solstolen, jobb i trädgården och självklart lite träning ;)
 
 
Ha en fortsatt riktigt trevlig fredag kväll på er därute! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar