tisdag 22 april 2014

Kvälls promenad vs efterrätt...

Hahaha jag vet att Tina kommer att döda mig för denna bild men den chansen tar jag ;-)
 En bra runda blev det och mycket snack och skratt... :-D
Det är underbart nu när kvällarna börjar bli ljusare för varje dag som går och vi kan börja ta upp våra kvällspromenader igen. Känns så skönt att få gå en runda på kvällen och snacka av sig lite och speciellt med denna härliga tjej! Jag har verkligen hittat en riktig kompis i denna tjej! Så jäkla kul vi kan ha det! :-D


Men efter påskhelgens ätande så fanns där lite kesella kvar i kylen och jag tyckte så synd om dom när dom stog där i kylen heeelt ensamma... Hahaha så jag hade inget val.. Efterrätt mitt i veckan.. ;-)
Så kesella vanilj och hallon varvat och med bär på toppen... Sååå jäv.. gott!! Verkligen ett gott tips till dig som vill ha ngt kallt, friskt och lite sött men ändå va lite nyttig nu till sommarens grill och utekvällar... Visst den kesellan utan smak är nyttigast men absolut inte lika god... Om ni frågar mig... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar