söndag 27 april 2014

En liten runda...

Idag har det varit en hel dag på Sturup raceway med hela familjen...Mycket sol och många roliga bilar att titta på :-) Men efter ett gäng timmar så längtade man hem till solstolen, så när jag kom hem så fick jag någon timme i stolen här hemma.... Underbart!! :-) Men efter någon timme där också så blev denna tjejen rastlös... Så nu på eftermiddagen så kunde jag ta mig ut och springa en liten vända... :-D

Älskar verkligen denna värme och jag måste faktiskt säga att jag tycker det är riktigt skönt och komma ut och springa... Jag hurrar ju normalt sett inte när det gäller konditions träning men nu tycker jag det känns rätt najs.. :-D Tänk va lite sol och värme kan göra... ;-)


2 kommentarer:

  1. Duktig tjej! Du ser, nu börjar löpningen bli roligare:)
    Ju bättre kondition du får desto roligare blir det:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :-D
      Ja det är ju så... Nu vill jag bara klara milen igen, men det kommer ;-)

      Radera