söndag 6 april 2014

Saknaden är stor...


Två år har snart gått från att en enormt speciell och nära vän till mig bestämde sig för att göra något som jag aldrig någonsin kommer att förstå!!
En stor trygghet va du för mig och du fick mig alltid att känna mig speciell! En människa som fanns där för mig oavsett vad!
Du va en så enormt älskad människa och saknaden av dig kan ibland göra mig så sjukt ledsen, tårar rinner och inget kan stoppa det!! och det gör verkligen ont i hela min kropp!!!! :´(
Jag kommer aldrig att glömma dig och dina skratt och allt du va för mig...

Jag kan inte ta mig till Arlöv på tisdag så i morgon ska jag göra det som är bland det jobbigaste som finns och det är att få lägga blommor på en grav!! Det närmaste jag har kommit är grindarna till Arlövs kyrka.. sen har jag fått vända... och det har varje gång slutat med att jag har lagt blommorna på minneslunden i Anderslöv..
Men i morgon har jag bestämt mig! Jag vill och jag måste för min egen del!!

En speciell blomma i mitt liv till en speciell person.. Så imorgon är det jag som ger dig en blå ros.....  <3
 

Every step I take, every move I make
Every single day, every time I pray
I'll be missing you
Thinkin of the day, when you went away
What a life to take, what a bond to break
I'll be missing you
 
On that morning
When this life is over
I know
I'll see your face
 
 
  

1 kommentar:

  1. ❤️ Så fint skrivet, han var lycklig att ha dig som vän det vet jag❤️ Puss Linda

    SvaraRadera