tisdag 8 april 2014

Jag gjorde det....

Idag är det 2 år sen du försvann och igår tog jag mig till kyrkogården och la min blomma och alla mina tankar till dig! 
Sjuuukt jobbigt men jäkligt skönt att jag gjort det! Det va så underbart tyst och skönt att bara få sitta och få va ledsen ett tag, det gjorde och gör ont men det va ändå lite som om något släppte inombords efter att jag fått varit där ett tag och det kändes nästan lite skönt när jag åkte därifrån...

Den blå rosen fick tyvärr bli vit med ett blått band, men en ros och ngt blått blev det... 

Tänker på dig min vän och jag vet att du har det bra där du är och en dag ses vi igen... Men tills dess ha det bääääst! ❤

1 kommentar:

  1. Du är stark om inte starkare efter detta. Kan vara bra för "Gåsen" att släppa allt ibland för några sekunder. Att våga släppa på känslor är bland det bästa som finns för huvudet även om det känns jobbigt just innan så känns det underbart när man lättat sitt hjärta!

    SvaraRadera