tisdag 1 april 2014

Dagens form...

Känner mig så sjukt nöjd över mig själv!!! För att oavsett hur jag har mått, oavsett vad jag har haft att göra och oavsett vilka motsånd jag har haft så har jag tagit mig tiden, kraften och viljan att ta mig ner på gymmet!

Det är inte alltid så lätt att få ihop det här hemma med familj, jobb, hus och hem... Men vill man något så kan man!! Det finns inga ursäkter utan det gäller bara att sparka sig själv där bak och göra det som du har bestämt att du ska göra!
Det kan vara sjukt lätt att sätta sig i soffan när man kommer hem efter en lång dag på jobbet och speciellt efter det att man har fått i sig middagen, då är det som värst! Men ge dig inte.... Du kommer att tacka dig själv nu när sommaren kommer och du får sätta på dig den där vackra sommar klänningen som hänger i garderoben eller det där snygga linnet och du tittar dig själv i spegeln och du får den där känslan att gå i hela kroppen "fan va jag är glad" och snyggt sitter det!!

Så kom igen nu!!! Inte många veckor kvar tills du är där!! Ta nu till det där lilla extra som vi alla har i oss så att du får njuta av den där lilla extra känslan och stoltheten över dig själv nu när sommaren sakta smyger sig på oss....



Ingenting är omöjliga det omöjliga tar bara lite längre tid! <3
 

 
 

8 kommentarer:

  1. Tycker du e så grymt duktig och inspirerande. Fattar bara inte hur du får ihop allt men det verkar som att du har några extra-batterier installerade i dig som inte jag har ;-)
    Grymt bra jobbat!!
    Kram Tina m. familj
    PS: Lasse tycker också att du e grymt duktig :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Tina! Känns skönt att höra att jag kan få äran att inspirera dig! :)
      Nej det kan jag själv inte riktigt förstå men det går ;)

      Krama familjen så gott från mig!! <3

      Radera
  2. Som jag alltid sagt, är så stolt över dig min bästa<3 Du har alltid varit snygg å kommer alltid å vara det, love u so much /Linda

    SvaraRadera
  3. Looooking goooooood ;)))
    När ska vi träna ihop nästa ggr???????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank´s my friend!! <3
      Ja vi måste få ihop något Lena!! Det har gått för lång tid nu!! :(

      Radera