söndag 20 april 2014

You made my day....

Åååhhh detta underbara inlägget fick jag igår! Detta ger mig otroligt mycket energi och motivation till att fortsätta kämpa med min träning... Inte bara för min egen del utan även för dom man får ha äran till att få va en inspiration för!
Självklart så är min träning sjukt viktig för mig själv men när jag känner att jag kan med den dela med mig av det så känns det som om att den betyder lika mycket till att kunna motivera andra till att kämpa!! Att få va en annans människas inspiration och motivation till att börja eller fortsätta kämpa med sin träning är oslagbar!

Tack Linda för denna! Det betyder mist lika mycket för mig som för dig, och med en jäkla stark vilja och bestämda mål så klarar du det!! Det är jag övertygad om! :-D

Fortsätt att kämpa och ge inte upp för resultaten kommer allt tar bara lite olika lång tid... :-D

2 kommentarer:

  1. Tack själv träningskompis!
    Jag känner att ska ja få den magen måste ja lägga in mer kondition det jag ogillar mest av allt!! Måste bara komma igång ngn gång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kondition (förbränning) gör susen... Men där håller jag fullkomligt med det... Skit tråkigt men ett "illa måste" ;-)

      Radera