söndag 23 februari 2014

Min klocka...

Har väl inte riktigt fått grepp på hur min klocka fungerar men igår klara jag mitt veckomål...
Men tyvärr visar inte klockan och maskinerna lika.. :-(
När tex crosstrainern visar 400 kcal så visar klockan ca hälften... Trist då man kan snabbt räkna ut att mina resultat skulle va bättre... Jag har tränat 5 gg denna vecka och kört med crosstrainern varje gång, kört gruppträning och styrka. Och med bara crosstrainern så skulle jag ha gjort av med 2000 kcal..
Men så är det... Jag får helt enkelt köra efter klockan och jämföra tider och kcal efter den..

Men jag klara mitt mål och det va det viktigaste! Nu är det snart en ny vecka med nya mål och utmaningar som man kan se fram emot :-D

2 kommentarer:

  1. Klockan är säkerligen mer korrekt. Särskilt om du använder pulsband till, vilket jag utgår ifrån... för då blir det helt specifikt just för dig! ;) crosstrainers och liknande på gym är "standardinställda"... vilket typ aldrig stämmer.... tyvärr....
    Nästa måndag... 3mars... lite styrketräning efter mina pass????
    Den 17onde vet jag ju vad jag ska göra efter passen.... hihi.... kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag kör efter klockan så blir det lättare att följa upp :-)

      Yes! Klart vi kan köra styrketräning... Kul! :-)

      Radera