lördag 8 februari 2014

Överraskning på oasen!

Fan va kul att va med och överraska Jenny för hennes 30-års dag som snart är här!
Hela hennes familj och vänner va på plats för att överraska med att köra hennes bodypump pass..
Bodyattack Jenny hade fixat fina tröjor med texten "Team Nilsson Wannabe" och våra namn på ryggen både till mig, Lena och henne själv!
När alla stampa in så blev Jenny alldeles gråtfärdig! <3
Allt va framplockat till oss och familjen Nilsson hade fixat min "vanliga" plats åt mig längst fram! Dessa människor är verkligen helt fantastiska! Jag kände mig verkligen både speciell och mycket saknad och jag känner att detta kan och vill jag aldrig släppa!!
Måste skärpa mig och köra mer pass nu! Nu fortsätter dagen med IKEA och sen får vi se hur denna kvällen slutar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar