söndag 23 februari 2014

Det vände fort....

Efter att jag fått gjort alla sysslor som städat, tvättat, och legat in soffan så blev det riktigt långtråkigt ....  Jag ska ju inte träna idag så jag märker att jag måste försöka hitta på ngt hela tiden för att inte gå ner till gymmet :-P
Solen skiner och det är riktigt fint ute men jag vill ha lite varmare ute för att tycka att det är skönt... Blåser lite för mycket för min del, men sen är jag lite gnällig också  ;-)
Men mitt i allt tråkiga så ringde grannen och ville ge mig något att läsa, första tanken va.. jag läser inte böcker men när det visa sig att det inte va en vanlig bok utan boken om styrketräningens Anatomi så blev det intressant  :-D

Så det vände fort från att ha sjukt tråkigt till att ligga i soffan "igen" och njuter med en filt en bra bok och en hockey final på Tv:n  :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar