tisdag 4 februari 2014

Disciplin...

Ja fy f.. vad det kan krävas en stark disciplin när man vet vad som skall göras men huvudet är någon annanstans...
Körde mitt kvällspass igår efter vad som skulle göras men jag kände att min motivation va inte riktigt på topp... :-(
I morse va det ngt bättre men kanske inte så bra som det brukar, men jag gjorde det och nu känns det skit bra!

Måste även säga att jag har verkligen underbara vänner som stöttar och bryr sig när man behöver det som mest.. Jag vet inte hur många sms, meddelanden och inlägg jag hade igår men många va det och det är jag sjukt glad över! Tack för att ni alla finns! <3 Även om det känns ngt tungt så känns det ändå lättare när man har vänner som alltid finns där för en!

Men jag har bestämt mig att skita i allt detta med jobb och inte låta det gå ut över mig själv och hoppas på att allt händer för en orsak och förhoppningsvis för en god orsak! Jag älskar mitt liv och denna "lilla" skit grej ska inte stoppa mig till att fortsätta va samma glada tjej som jag oftast alltid försöker att vara!
Det är inte lönt att grubbla på saker som jag ändå inte kan påverka! Så ner med allt detta i en påse och knyt en dubbelknut och gå vidare så blir detta nog bra slutändan ändå :-D

Stor kram på er! <3

2 kommentarer:

  1. Det är det som äkta vänner är till för<3 love u puss Linda

    SvaraRadera