tisdag 25 februari 2014

Tatuering...

Nu har jag bestämt mig vad jag ska göra med min tatuering..
För många, många, många år sen gjorde jag en tatuering i svanken som nästan var och varannan tjej gjorde då.. Hade jag fått bestämma idag så hade jag aldrig gjort den men gjort är gjort och det är bara till att fortsätta att ha den eller ta bort den.... men att ta bort den är jag inte så intresserad av, men att göra om den och göra ngt nytt med den skulle va kul. :-D

Jag har idag bara en så kallad "klassisk" tribal men jag skulle velat ha den lite mer växande både lite upp längs med ryggraden och även ut lite åt en eller kanske båda sidorna och kanske tom att den kommer fram lite vid magen men inget som jag har bestämt. Lite som på bilden men utan stjärnorna..


Något roligt borde en duktig tatuerare klara av att göra med denna kan jag tycka..
 Anders har varit hos en riktigt duktig tatuerare inne i Malmö så jag får väl ta och åka in och kolla läget tror jag.. för innan sommaren ska detta va gjort :-) 
Blir helt galet exalterad! Vill bara göra det nu ! Så jäkla kul! :-D

2 kommentarer:

  1. Hihi, ja alla hade verkligen en sån;) supersnyggt skulle det vara om du gjorde nåt liknande, även snyggt med stjärnor i, för du är en stjärna bästa Tessan<3 love u puss Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nwaaa tack! Du gör mig så glad! ❤ Ja jag kanske ska tänka om lite ang stjärnorna 😉
      Love U my friend! ❤

      Radera