söndag 2 februari 2014

Rapunzel of sweden!

 
Nej nu pallar jag inte längre så nu blir det hårförlängning igen!
Det va väldigt länge sen jag hade hårförlängning men då hade jag något för lång (60cm) denna gång blir det 40 cm istället och sen ska det ju klippas så då kommer jag nog hamna i den längd som jag hade för ca 1 år sen innan jag började klippa mig :(
För mig betyder mitt hår väldigt mycket, vissa kanske kan tycka att det låter löjligt men att alltid ha haft ett rätt långt hår till att ha axel långt hår känns skit rent ut sagt :(
Det käns som om att det kvittar hur jag gör med håret så blir det inte som jag vill och tänkt mig....

Men nu är första beställningen gjord och denna gången kör jag all in! Allt som behövs skall användas och jag ska verkligen sköta det denna gång! Schampo, balsam, inpackning, serium och hårborste allt framtaget från Rapunzel för löshår och hårförlängning!
Köpte även hem färgringen för att få fram rätt färger innan jag beställer håret.. Men först ska jag till frissan här hemma och se till att få färgat håret, vi får se det kanske blir något drastiskt om jag vågar! ;)

Men helt bestämt är det! En av mina närmaste och bästa vänner har ordnat med tjejen som skall göra det i Uppsala, så nu är det bokat och klart så den 7 mars kl 10:00 är jag inte korthårig längre!!! Jipiiii!!! Som jag längtar!! :)



2 kommentarer:

  1. Jag tycker du passar jättebra i den längden du har nu iaf!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket Linda! :-) Men det känns som om jag inte riktigt är den "vanliga" Therese i denna längd :-(

      Radera