tisdag 4 februari 2014

Frukost, lunch & mellanmål...

Hahaha ja det är inte lätt att va säljare på resande fot och försöka äta sunt och hålla in kostnaderna samtidigt...
Men det går om man bara vill och jag har givit mig f.. på detta och då ska det va så också.
Så idag fick det bli frukost nr2 för dagen och lunch i bilen, rätt nöjd då jag precis innan jag hitta ett ställe att parkera på körde förbi Mc Donald's. Tanken om att skita i matlådan och göra det enkelt för mig och ta en burgare dök upp för en kort sekund men jag lyckades sudda ut den lilla tanken rätt kvickt och körde av nästa avfart istället :-)
Stolt över mig själv!! Hahaha dutti Therese! ;-)

3 kommentarer:

  1. Duktiga du som stod emot the big M :D pusspuss Tina :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi ja visst va jag duktig! ;-)
      Pyss på re! <3

      Radera