onsdag 12 februari 2014

Tungt....

Fy f.. jag har verkligen kommit in i en riktig svacka i mitt liv! :-( Mitt jobb suger musten ur mig!! Jag tror nog att jag tycker att allt är jobbigt och tungt just nu!!! Kommer nog inte ihåg sist eller rättare sagt, jag kommer inte ihåg om jag har varit så här nere någon gång tidigare..... Allt jag tar i känns jobbigt och vad jag än ska påbörja är sjukt tungt.... 

Livet är inte alltid en dans på rosor det vet jag men att det så snabbt under en sån kort tid bara kan vända och bli så här känns inte ok! Jag är ju alltid pigg, glad, positiv och ser oftast inte problemen i saker och ting utan lösningen, och nu ser jag ingenting! Allt är i princip bara jobbigt! 

Hoppas att detta tar och vänder snart annars får jag nog ta tag i detta och göra ngt annat.....

2 kommentarer:

  1. Lider med dig, är ju i en liknande sits som du vet..
    Nångång vänder det men det känns som mest tungt när man är i det och känner sig förvirrad och maktlös.
    Jag tycker du ska göra som jag, var ärlig och lägg fram vad du tycker och att det måste ske en förändring. En arbetsgivare är trots allt skyldig att försöka göra allt den kan för att den anställda ska må bra. Stor Styrkekram

    SvaraRadera
  2. Kämpa på min vän, allt kommer att ordna sig, försök se ljuset i tunneln, nu är det snart vår <3 Love U puss Agge

    SvaraRadera