onsdag 26 februari 2014

Morgon träning...

10 min löpband,  30 min core och som avslutning 15 min hopprep (intervall) hoppa 1min högt tempo vila 30 sek... Fick bli detta och inget mer, jag ska ju tillbaka ikväll igen ;-)

Skulle egentligen till Trelleborg ikväll men det blev ändrade planer.. igen...:’(
Får nog ta och bestämma mig om vilket gym jag ska träna på, för att betala för något som jag inte använder känns något onödigt... Och valet jag kommer att göra är nog inte så svårt att lista ut...
Snart så drar jag igång med mitt pass och då kommer även alla måndagar va nere på L9 så det betyder att den ända gången jag kan träna på Oasen är varannan onsdag och att ha ett kort där då blir lite för bra... Får nog köpa mig ett klippkort istället.. Känns lite tråkigt men man kan inte va på alla ställen samtidigt.. tyvärr :-( För om det är något jag tycker är riktigt roligt så är det alla pass...

2 kommentarer:

  1. Jag har ju sagt till dig att köpa klippkort bruden!!!;)
    Vi finns alltid kvar för dig men betala inte mer än du behöver!!!♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jenny! ❤ Det känns lite tråkigt.... Men jag kommer och kikar in då och då för jag kan inte släppa er helt!!
      Stor kram på dig! 💕

      Radera