måndag 10 februari 2014

Tre pass avklarade!

Fyyy f.. va jag är nöjd!! Det va sjukt länge sen jag körde dessa kanon pass! CX Worx, Bodypump och Sh'bam!! 

Men det är sjukt vad jag har tappat på bodypumpen! Har samma vikter som tidigare men det är riktigt jobbigt! Nu jäklar är det slut slarvat med att inte träna pass! 

Men det hände en liten rolig sak ikväll... Efter Bodypumpen Kom det fram en tjej till mig och berömde mig! Hon har själv varit borta från bodypumpen i 3 månader och hon tyckte att jag hade under dessa månader fått en sjuk utveckling... :-) Måste säga att det värmde rätt mycket när en helt främmande människa kommer fram och ger en komplimanger!! Den tackar jag djupt för och nu fick man lite extra energi igen :-) 

En drink, dusch och sen blir det till att dö i soffan innan det är dags för sängen... Dessa pass sög verkligen musten ur mig! :-)

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Jag känner precis likadant med att man tappat mycket fast egentligen har vi gjort tvärsom om du förstår mig rätt:) Slutlarvat med pass? Eller uttryckte du dig fel😀

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis helt rätt! Stark framför spegeln men mindre repetitioner men tungt som f.. med många rep ;-)
      Hahaha ja jag ändra det ;-)
      Stor kram!

      Radera
  2. Älskade vän, vilken resa du gjort, du har alltid varit sjukt snygg men det strålar om dig nu, man ser att du mår bra med din träning och det är det viktigaste<3 Du är en inspiration, finaste Tessan, puss från björklinge hills

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhhh tack underbara du!! Så fint skrivet! Tack! <3
      Stooor kram!! :-)

      Radera