fredag 7 februari 2014

Gårdagen...

I går va denna damen inte så tuff men hon klev upp 04.45! Men 05:03 stog jag på gymmet :) Det fick bli 20 min på löpbandet och en del mage innan jag fick lov att avbryta till att köra hem....
Polisen hade kört fram och tillbaka vid gymmet och jag fick ett sms att det fullt på drag hemma hos oss med poliser överallt!! Matöppet i byn hade fått inbrott och jag tror nog att hela Trelleborgs poliskår va på plats! våran väg va avstängd och grannen hade nog 5 polisbilar inne på sin gård och hundar sprang i våra trådgårdar.... hahaha helt galet! det va som på film! :)
Men när jag kom hem va det värsta över och grabbarna som trode att dom skulle lyckats åkte fast :) Hahahah jag måste säga att det va lite spännande med allt detta pådrag ;-)
 
Men för att va en så kallade ledig dag igår så blev det en liten promenad och ngt lite mage men annars så va det en lugn kväll :-)
Idag blir det enl schemat mage som ska få sig en omgång, hoppas att sista arbetsdagen flyter på så man kommer hem i tid, men träning blir det, allt handlar bara om hur sent det blir! :-)
 
Ha nu en underbar fredag där ute! <3
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar