onsdag 31 juli 2013

45 min massage..

Detta va helt underbart och välbehövligt!
Fick äntligen mig själv till att boka en tid hos Jenny nere i byn :-D
Jag har varit sjukt stel i min kropp den senaste tiden och det är heller kanske inte så konstigt med tanke på min träning och även alla olika sängar som man har fått sovit i under tiden i Uppsala...
Det kändes som om att mina skuldror va som en bergodalbana med alla knutar som jag hade..
Ska nog börja hälsa på Jenny lite oftare nu framöver tror jag. :-)
Jag kan ju inte precis skylla på att det är långt att ta sig dit ;-)

2 kommentarer:

  1. Du är så välkommen! Fin bild du fick till, den kanske jag lånar till kommande reklamutskick. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jenny! Nu lär du få träffa mig på fler ställen än på dansgolvet framöver ;-)
      Stort tack för idag och jag kan även hälsa från Peter här hemma att han va sjukt nöjd! :-D
      Stor kram!

      Radera