tisdag 9 juli 2013

Underbara dag!!

Ännu en ny dag i ett underbart liv! Och även en dag närmare min semester! :-)
Idag blir det till att jaga en ny sport bh! Hahaha jag har sånna problem med att hitta någon som jag tycker om, jag har nog kollat på dom flesta sport affärer så nu har jag givit upp så det får bli till att ta en tur till min favorit affär Budo & fitness! Där måste jag kunna hitta något :-)
Hihihi väldigt "jobbigt" att ha sånna stora problem som att hitta en top som duger... ;-)
Men oavsett om jag hittar en ny top eller ej så blir det lite mildare träning idag. Dagens träning blir nog mage och sen vill jag ut i naturen! Jag har hittat en ny runda som jag tänkte försöka gå, kan nog bli ca 1 mil om jag räknat rätt :-)
Ha en underbar dag där ute i värmen! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar