måndag 22 juli 2013

Klockan ställd...

Så där ja nu är klockan ställd för att ta sig upp i morgonbitti...  Det blir riktigt tidigt!!
Nu är det inte för träning utan nu blir det för att köra upp till Uppsala och att träffa familj och vänner i en vecka!
Det är alltid lika roligt att få åka upp och njuta lite av min gamla hem stad och träffa nära och kära! Man blir så ompysslad med allt... :-D
Det är även en ute kväll inplanerat på fredag med Linda som det ser ut som, och då med lite annan dryck än Celcius och vatten ;-)
Måste få släppa loss lite ibland ;-) (gör inte det allt för ofta längre)
Tränings kläderna är självklart också nerpackade för man vet aldrig om det blir en tripp in till något roligt gym i stan, dvs om vädret får för sig att bli kasst... Annars är det sol och bad som gäller!
Kvällarna blir det helt klart promenader och vi börjar med att åka ut till min vän Linda och hennes familj i några dagar, dom bor mitt på landet och har riktigt härlga vägar som man kan gå ut och gå på, och nu får jag säkert lite sällskap oxå :-)
Och sen får jag inte glömma, min mamma elljusspår precis intill deras hus så den får man väl också ut och springa på. Älskar och springa på elljusspår det är så mjukt och skönt med barken istället för grus och asfalt..
Så lite träning blir det under veckan som kommer även om det inte blir att stå och lyfta skrot så får man i vilket fall som helst röra på sig ;-)
Men nu hoppas jag på att vi får lika fint väder däruppe som vi har haft här hemma så man får njuta lite av sol och bad även däruppe :-)

Natti natt och sov gött! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar