torsdag 4 juli 2013

Gym, promenad & planka...

Tog mig först ner till L9 och körde lite på gymmet, tanken va att köra axlar, bröst, triceps och utmaningen men det blev bara axlar och utmaningen....
Kände verkligen inte för att stå på gymmet och lyfta när det va en sån underbar kväll som denna!
Så efter dagens 3*1,30min planka så tog jag mig ut istället :-)
Kan bara säga gud vad jag älskar sommaren!! Finns inget bättre än att få gå ut och promenera med bra musik i öronen och bara naturen runt omkring sig! :-)

2 kommentarer:

  1. Härligt! Håller helt och hållet med! Vad duktig du är med plank utmaningen <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkigen! Tänk om sommaren bara kunde vara liiiite längre :)
      Tack snälla <3 den är rätt tuff och det känns att man träna magen rätt hårt igår.. Men skam den som ger sig! ;)

      Radera