onsdag 10 juli 2013

Detta håller min motivation på topp!!

Jag blir så glad!! Detta värmer riktigt! Fick detta sms igår av mina underbara vänner nere på Oasen! Nu under sommaren blir det väldigt lite träning nere på Oasen och mer nere på L9 och självklart mycket mer med promenader och arbete utomhus..
L9 har verkligen blivit riktigt bra men man saknar sina vänner på Oasen....
Många har sagt till mig att sluta på Oasen och köra träningen hemma för att det är så nära men det finns inte i min lilla värld! Varför välja en när man kan ha båda?! :-) 
Dessa människor har verkligen hjälpt mig till att bli den jag är idag med allt från pushning till utmaningar och självklart givit och fortfarande ger mig en massa skratt och glädje med min träning! :-)
Min träning kommer absolut att minska nere på Oasen men jag kommer aldrig att släppa det! Inte så länge dessa underbara människorna finns kvar! :-)
Tack Lena & Jenny och självklart alla ni andra som ger mig all denna energin och motivation till att orka och vilja fortsätta jobba för mina mål! :-)

2 kommentarer:

  1. <3
    Hoppas se dig på BA nån gång innan Supersaturday! Hade varit härligt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut det måste jag! :)
      Nu har jag snart semester så då kommer jag in någon dag och svettas med er! :)

      Radera