tisdag 30 juli 2013

Njuter av den skånska värmen!

Ååhhhh som jag har längtat efter detta! Jag är verkligen ledsen Lena och Jenny men här blir jag idag :-)
Jag får ta tag i min grupp träning efter semestern igen! Och då lovar jag att det blir mer Bodyattack inplanerat på schemat :-)
Men det betyder inte att jag skippar träningen idag, utan jag kör nere på L9 och lite fria vikter istället och en promenad med min kära mor ikväll istället.. men det blir nog inte så tokigt plus att jag kan umgås med mamma samtidigt nu när hon är nere och hälsar på :-)

8 kommentarer:

  1. Okeydå!:(
    Njut så ses vi en annan dag!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kommer vi garanterat vännen!!
      Dina "galna" pass kommer jag få njuta av hela hösten! ;-)

      Radera
  2. Alltså ge mig kroppen:) Du är så jäkla snygg min älskade vän <3 puss puss Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack världens bästa! Du är minst lika vacker Linda!!
      Pyss <3

      Radera
  3. hahaha Det gjorde du HELT rätt i! Passa på att umgås med mammsen nu när hon är nere :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, det ska jag! :)
      Hoppas att Bodyattacken va lika tuff som alltid ;)

      Radera
  4. Härlig sommarbild och väldigt vacker tjej!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :-D Ja det är en riktigt härlig sommarbild! :-)

      Radera