söndag 7 juli 2013

Dagens workout!

 Jag har verkligen haft en underbar dag med sol och bad med hela familjen och svärföräldrar :)
Efter maten gick vi alla en runda runt i Anderslöv.. Hahahah det är inte så stort men rätt skönt att få gå lite när man legat i en solstol en hel dag :)
Men jag kände att det saknades något så när alla kört hem så smet jag ner på L9.. Skulle bara bli en snabbis men jag blev där lite längre än räknat så nästan 2 timmar sprang iväg..
Det fick bli lite blandat idag, jag körde lite av varje och det som kändes roligt! :)
Missade att kolla innan jag stack hur många minuter jag hade på utmaningen idag men jag gissa på 2 min x 3 och det fick det bli :)
Hihihihi tog lite av min dans också i salen i min ensamhet, så lite kondition kom in i träningen också :)
Nu är man rätt nöjd och ser farm emot en ny och sista vecka innan det är dags för denna tjej att ta semester! :)
 
 

2 kommentarer:

  1. Helt galet vilka biffiga armar du har!!
    När du kör plankan, hur länge kör du i streck? Inte 2 min pang boom?

    SvaraRadera
  2. Hahahaha tackar... Blir så efter ett tufft pass ;)
    Jo det gör jag, kan bli att jag får ta ner på knä de sista 15 sek..

    SvaraRadera