måndag 8 juli 2013

Dips..


Efter jobb idag blev det till och ta sig ner till L9..
Måste säga att det tog emot idag att gå in i på ett gym när det va så fint väder! Men det fick bli en snabb timme med focus bröst och triceps :)
Johan va nere och träna samtidigt idag och där har man verkligen ingen chans... :) Men vi skulle se hur många dips vi klara utan platta i botten! Johan börja och slutade på 31 och sen kom lilla jag och klara bara 3 nästan 4!! Hahahaha jag va helt slut i mina armar! Det fanns verkligen ingen styrka kvar efter gårdagen och dagens lyftande! Men 3 är bättre än inget :)
Men det va verkligen länge sen jag körde dips och nu fick man en liten morot till att börja köra denna maskinen igen :) Här ska tränas!! 10 ska jag kunna klara innom snar tid! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar