tisdag 9 juli 2013

Dagens lilla runda...

Tog mig ut och testa min "nya" runda idag :-)
Trodde att denna runda skulle va ca 1 mil och jag det va den nästan.
Det blev lite blandad körning idag med lite PW och lite jogga. Men en Underbar runda med mycket grusväg och natur mötte allt från rådjur till storkar det va helt fantastiskt! Denna runda kommer jag absolut ta många gånger denna sommar! :-)
När jag kom in i byn igen så stanna jag till på gymmet och fick snackat lite skit medans jag tog mig en kall Celcius :-)
Och jag kan lova att doppet i poolen va sjukt skön när man kom hem!

2 kommentarer:

  1. Åhh, jag vill också ha pool :D!
    Härlig runda du hittat :) Ännu en fördel med att bo "po lanet"! haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha japp här är det verkligen po landet :-D Du får komma hit och ta rundan med mig och även bada! :-)

      Radera