tisdag 16 juli 2013

Ont!! :-(

Nej idag har det varit dag 2 med huvudvärk! Jag har aldrig huvudvärk om det inte är självförvållat....
Här provat både Alvedon, vätske ersättning, och sömn och idag har jag har verkligen skött mig med mitt slarviga vatten intag.. Jag är fruktansvärt dålig på att dricka tillräckligt med vatten speciellt i denna värme... Men inget har hjälpt!
Så nu blir det tidig kväll igen trots alla gäster i huset och i morgon önskar jag verkligen över allt annat att denna lilla hammare har lämnat mitt lilla huvud.... :-( För i morgon ska denna damen både sola och träna!! Och punkt med det! ;-)
Natti natt! :-D

4 kommentarer:

  1. Det är inte bihålleinflammation då? Prova och köp Sinova Forte på Apoteket. Efter 1 dag släppte äntligen huvudvärken för mig..
    Krya på dig..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag tog mig faktiskt ner till apoteket idag så nu är man 400 :- fattigare så nu jäklar ska denna damen bli frisk.. :)

      Radera
  2. Har du ff huvudvärk idag?
    Hoppas du blir bättre nu då med lite droger:-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tyvärr! :-(
      Men jag tror det är vädret... Luften har varit och är ff rätt tung. Skulle nog behövas en rejäl rengn skur så detta släpper...

      Radera