måndag 19 augusti 2013

Bodybuilding.com



Skapa ett träningsschema eller få ett färdigt!

Välj vad det är du vill göra! Bygga muskler, gå ner i vikt, följ upp din träning och sätt upp dina mål, ja oavsett vad du vill med din träning så finns det där!
Jag har hittat hur mycket som helst här inne och det ska bli riktigt kul och testa detta! :)

Jag valt att testa Jamie Easons 12 veckors schema! Jag kommer att lägga till lite om det är för lätt men jag ska försöka köra detta de dagar som jag inte kör pass..
Det enda jag inte kommer att göra är maten som rekommenderas, jag kommer att fortsätta att äta som jag brukar med "vanlig" mat och inga speciella rätter..
Jag har även ett anat schema som jag börjat med där man lyfter väldigt tungt och pressar sig själv rätt tufft men jag är lite rädd att jag kommer att bygga lite för mycket mot vad som är min tanke så jag tänkte att jag testar Jamies schema istället! :)
Det kostar inget att registrera sig så är man intresserad av detta så tror jag nog att du kan hitta en hel del här! :)
 
LÄNK:
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar