fredag 30 augusti 2013

I morgon är det dax igen!

För 1 år sen i morgon så va det första gången jag va med i ett lopp.
Jag hade verkligen ingen aning hur allt fungerade men jag hängde på Oasen och alla deras medlemmar så jag kunde luta mig lite på dom :-)
Jag kände verkligen ingen och jag åkte dit själv, Jimmy och Jimmi va väl dom som jag kände vid namn men annars va jag rätt själv. Jag gick 5 km eller om det va 3 km det minns jag inte men jag gjorde det :-D
Och nu idag när man tittar tillbaka på korten så ser jag att både Lena och Jenny va med den dagen oxå! :-)
Men det roliga i detta är att när jag tittar på gruppfotot så sitter jag och Lena bredvid varandra! :-D
Vi kände inte varandra då, men idag är det som om vi har känt varandra i flera år!
I morgon blir det 5 km löpning tillsammans med Lena och Jimmy och det känns som om det va igår som jag va sjukt nervös över att delta i ett lopp och nu i morgon ska jag göra det igen men nu med ett mycket starkare självförtroende och en känsla av lycka att få göra detta med dessa människor!! Och oavsett hur det går i morgon så ska detta bli sjukt roligt!! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar