lördag 31 augusti 2013

Vi gjorde det!

Känndes riktigt skönt och springa idag!
Trodde att det skulle va mycket jobbigare! Jag och Lena sprang i lugnt och skönt tempo sida vid sida nästan hela vägen! Riktigt roligt när man kan springa 5 km och känna att detta va inga som helst problem :-D
Med tanke på att jag inte har löptränat speciellt mycket den senaste tiden så va mitt mål att springa under 30 min och det klara jag! Jag sprang i mål på 28:58 och jag hade säkerligen kunnat klara tiden mycket bättre men jag ville hitta ett tempo där jag kunde njuta av löpningen hela vägen och det gjorde jag verkligen denna gång! :-D
Nästa helg blir det tufffare då jag och Lena ska springa Midnattsloppet och då är det 1 mil.... Något tuffare men jag ska F.. klara det under 60 min! Det har jag bestämt mig för! :-D
Men nu har jag en tid på 5 km som jag kan jämföra mig med till nästa gång det blir denna distans! :-D

3 kommentarer:

  1. Såå grymt duktiga vi var i dag!! Denna bekräftelse behövdes för att kunna gå in med huvudet lite högre till Midnattsloppet hahahaha Tack för underbart sällskap idag, DU ÄR AWESOME!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. P.s Och tack på förhand för bilderna som jag stulit till min blogg tihi ;))

      Radera
    2. Ja vi behövde verkligen denna uppvärmning inför nästa helg! och du! VI var AWESOME!!!
      Tack själv för en kanon dag vännen och vi ses nästa vecka!
      Hahahah och vassego! ;)

      Radera