torsdag 8 augusti 2013

1 år sen och idag!

Detta fotot är det ca 1 år emellan :) Det syns kanske inte så mycket men jag lovar att det känns!!
Jag har nog aldrig mått så bra i kroppen som jag gör idag! Jag känner mig stark, pigg och full av energi!
Jag väger ca 7 kg mer idag men absolut inget som jag är missnöjd över! Tvärt om!! Och jag vet att det är muskler :)
Det är otroligt roligt att hitta ett intresse och som för min del blev fullt ut i träning.
Träning har väl alltid mer eller mindre varit något som jag har tyckt varit roligt men inte i närheten som jag tycker idag!
När jag flyttade ner hit till Skåne för 10 år sen så hade jag ett bilintresse som jag la all min lediga tid på men efter en kort tid här nere så la jag det åt sidan. Åren gick och två underbara barn har kommit till världen men när mitt sista barn kom så ville jag verkligen hitta något som jag kunde få göra på "egen tid" och då blev träning en självklarhet för min del! :)
Min åsikt är alla människor behöver sin egen tid oavsett vad, det behöver inte vara just träning men man behöver komma ifrån en timme eller två ibland för att som för min det få va Therese! Resten av min tid är jag fru, mamma, kollega och säljare! Jag har folk runt mig hela tiden på olika sätt och det är då inte helt fel att få krypa undan eller starta dagen med att få göra något som man älskar!
Min träning idag är verkligen en livsstil som jag älskar att leva och som jag med tiden kommer att utveckla det är jag rätt säker på! :)

 

2 kommentarer:

  1. Har sagt det tusen ggr förr men säger det igen!! Bra jobbat och fortsätt kämpa!! Hejja hejja!!!

    SvaraRadera