tisdag 20 augusti 2013

Lite stressigt...




Idag blev det lite stressigt för denna lilla dam, jobbet tog lite längre tid än vad det skulle så jag fick inte riktigt ihop det som var tänkt med konditionsträningen...
Men det fick bli ett kortare men enormt intensivt mag och biceps pass!!
Istället för att vila mellan repen så körde jag fullt ut och körde två muskelgrupper.. tungt på biceps med 16kg hantlar x10, 25kg stång, ner på golv och körde roterande situps med 15 kg motstånd x 20 och raka situps och så blev det vartannat i 45 min med olika biceps och magövningar!
Avsluta med killermaskinen för magen... Kändes bra men tycker inte om att stressa på gymmet! :(
Här vill jag ta det lugnt och njuta av min tid och inte stressa! Men tyvärr blev det så idag och jag vet att jag hade faktiskt inte behövt stressat men sån är jag :)
Sen blev det brått! Hem, duscha och sen iväg och äta den "bästa" maten som går att få fatt i efter ett träningspass.... McDonald´s!!! Barnen fick igår välja vart dom ville äta någonstans idag och självklart så blev det de gyllene M:et! Ja men vad gör man inte för dom små! :)

I morgon blir det första onsdagen utan Sh´bam!! :(
Kommer att sakna mina älskade trippel pass!
Men det blir CX, Bodypump som vanligt och det är jag glad för men sen tar jag nog en promenad på löpbandet istället för Sh´bam.
Jag är van vid att träna fram till 20.00 på onsdagar och det är även familjen! Så nu har dom skapat sina rutiner på onsdagarna när jag kommer hem sent så då känns det helt ok att köra en timme på löpbandet utan att behöva stressa hem! :)




3 kommentarer:

  1. Kolla upp hur det blir med CX idag... Jag är skadad:( Vet inte vem eller vad som ersätter passet... Jag ska till kiropraktorn för tredje dagen i rad!:(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååhhh va tråkigt å höra! :-(
      Hoppas att du snart blir bättre! :-(
      Stor krya på dig kram!! <3

      Radera
  2. Superset är tuffa och passar perfekt när tiden inte finns till:)
    45 min med dessa tunga vikter var väldigt bra jobbat! Du måste ha varit utmattad så ett Macdonalds gjorde nog inte så mycket för damen:-D

    SvaraRadera