torsdag 15 augusti 2013

Höstens Schema!


Idag fick det bli en riktig vilodag! Men byggandet kunde jag däremot inte slippa undan här hemma! Så nu fick vi äntligen ihop den sista väggen på den berömda boden nu så i helgen blir det tak :)
Men det är rätt otroligt att det kan kännas så enormt tomt när man inte har tränat en dag, men jag vet att det är ett måste!
Så i kväll så blev det lite tid att över att sätta sig ner och se över hur höstens träning är tänkt att se ut :)
Till hösten ska jag gå ner och ha minst två dagar ledigt i veckan! Ska bli spännande och se hur det går... men det är åtminstone min tanke! ;)
Jag kommer testa lite nytt nu under hötsen också med att börja med IW (indoorwalking) men annars så är det de vanliga favoriterna som ligger mig närmast hjärtat som kommer att tränas BodyPump, Bodyattack, CX Worx och Sh´bam dom kan jag ju bara inte släppa! ;)
Så så här har jag valt ut och tänkt att jag vill träna!! Blir säkert lite ändringar då och då men här är i vilket fall grunden.
Hahahaha men jag har bara lite problem med att få till dom där två dagars vila!! Det är helt enkelt för några dagar på en vecka! men troligtvis så blir det IW på torsdagar som tas bort men vi får se det kan bli lite blandat beroende på hur veckan ser ut med familj och jobb :)
Men som det ser ut just nu så blir det så här, och det är jag rätt nöjd med :)

 
Höstens Schema!

Måndag   Tisdag   Onsdag   Torsdag  
   
Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep
Gym  1 tim IW 45 min CX Worx 30 min IW 45 min
Sh´bam 55 min BodyPump 55 min  
  Kondition 1 tim  
   
   
Fredag Lördag Söndag  
   
Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep  
CX Worx 30 min Gym/ BodyPump 1 tim Vila    
Gym 1 tim Kondition/ BodyAttack 1 tim  
               

2 kommentarer:

  1. Kul med lite nytt och tur att vi har träningen som håller oss varma i höst/vinter:)

    SvaraRadera
  2. Jag joinar dig på måndagar, onsdagar och lördagar :D

    SvaraRadera