onsdag 21 augusti 2013

Två tuffa pass!

Fy F.. vad jag tog i idag! Nya (gamla) låtar på Bodypumpen så man viste inte riktigt vad som skulle ske :-D
Öka på ben till 30 kg och det gick skit bra med mina knän! Gjorde ont på axlarna att bära dom kg i en hel låt bara...
På bröst körde jag 20 kg i en hel låt utan att fusk pausa! Sjukt nöjd! :-D
På rygg blev det 25 kg ökade 5 kg mot vad jag brukar, och på utfall vågade jag inte mer än 20 kg men riktigt nöjd där med! :-D
En riktigt tuff kväll men sjukt kul med alla ökningar!
Underbara Lena va med på CXen men sen fick hon lämna oss pga sin skada i axeln! Tråkigt med skador! :-( Hoppas att det släpper snart så du kan va med oss igen på Bodypumpen! 
Skulle köra löpbandet efter bodypumpen men hela min kropp bokstavligen skaka efter alla vikterna så det blev en mysig pratstund med Jenny istället! :-D
I morgonbitti har jag bokat dejt med Lena på gymmet så då får man lite roligt sällskap i gryningen :-)
Nu är denna dam riktigt slut och ska lägga sig i tid så snart blir det natti natt och i morgonbitti är det bara till att ge sig på det igen! :-D

1 kommentar: