torsdag 1 augusti 2013

Helt sjukt! 80kg Axelpress!!

Fy fan va jag är nöjd!!! Idag kämpade jag riktigt bra! Kändes att som om att kroppen klara hur mycket som helst!! :)  
Körde axel press och nu ökade jag till 80kg!!! Helt sjukt! 80kg!! Det är 10 kg mer än vad jag själv väger! Klara inte 10 lyft på en och samma gång på detta men jag klara 5 och 3 rep! :)


Axlar fick även jobba idag med körde lite blandat med 8 kg och 16,5 kg hantlar
samt armhävningar på tå 3x20... 

 
Ökade även riktigt bra på biceps 16,5kg! Dom hade jag aldrig orkat jobba med för 6 mån sen!
Så klapp på axeln till mig själv för detta and god work Tessan! ;)
 Men nu får överkroppen vila i morgon! Det är nog välbehövligt med tanke på detta pass! :)
 
 

3 kommentarer:

  1. Helt galet vad stark du är!!
    Vet du vad Anders tar i axelpress?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja idag kände jag mig riktigt på hugget! :-)
      Nej jag har ingen aning vad han klarar...
      Hade han börjat med att klara av att gå ner på gymmet här hemma så hade det varit en bra start hihihi ;-)

      Radera
  2. HELT FANTASTISKT!!!!!! Du e så GRYM!!!!!!! :D

    SvaraRadera