torsdag 8 augusti 2013

Matlåda Frozzypack!


Nu har jag äntligen beställt min nya matlåda till mitt "nya matlådsliv"! (Tack för tipset Martina) :)
Jag äter sallda på jobb varje dag och betalar 65:- om dagen!! idiotiskt när man kan göra salladen hemma och få den minst lika god! :)
Denna matlåda har fått välldigt goda betyg så jag hoppas att den är så bra som den verkar! Men det får jag snart reda på :)

Jag köpte den på coolstuff.se för 149:- och ett extra lock för 49;- så den är inte så dyr och helt klart värd att testa! :)

Länk: http://www.coolstuff.se/Frozzypack-Matlada?gclid=CMSl-pnV7rgCFZN8cAoduwUAMw

Info:

När man ska ta med sig mat någonstans önskar man egentligen bara två saker, att den ska ligga i en låda (mycket bättre än att ha den rätt i fickan) och att den ska hålla sig kall (så att den inte blir farlig att äta). Dessa matlådor från Frozzypack fixar båda dessa saker utan minsta ansträngning. För vem vill egentligen hålla på och joxa med frysväskor eller kladda med kylklabbar (Klabba inte med maten!) när svaret på frågan om den kalla maten i lådan egentligen hela tiden varit självklart: Bygg in kylklabben i matlådans lock!
Efter tio timmar i frysen är Frozzypack Matlåda redo att hålla sig kall i sju timmar. Fräscha matlådor varje dag alltså. Dessutom, naturligtvis, perfekt för picknick, stranden eller egentligen vilket äventyr som helst. Packa din dricka nära så får även den lite svalka av locket.

Fakta om Frozzypack Matlåda
  • Matlådan tål maskindisk och micro, men mikra ej locket
  • Volym 0,9 liter
  • Längd 19,8 cm, bredd 13,2 cm, höjd 8 cm
  • Vikt 425 gram
  • Tillverkad av livsmedelsgodkänd polypropylen
  • Innehåller inte Bisphenol-A (BPA)
  • Giftfri kylgelé med mycket god kylförmåga
  • Kolla även in Frozzypack No. 2 som rymmer 1,2 liter

Fakta om Frozzypack Lock
  • Extra lock i gul färg utan kylegenskaper
  • Går att använda i mikro
  • 3 kommentarer:

    1. Varsågod:) hoppas det funkar i verkligheten!

      SvaraRadera
      Svar
      1. Ja det hoppas jag med! :-)
        hade varit riktigt skönt om det skulle göra det! Så mycket pengar jag kan spara och lägga på annat :-D

        Radera
    2. Dom lådorna är TOPPEN!
      Jag fick två stycken i julklapp och är supernöjd!
      Så mycket pengar du kommer att spara! :) Och så mycket godare mat du kommer att äta!

      SvaraRadera