fredag 23 augusti 2013

Mitt liv idag!!

 
 
Känner mig väldigt glad och positiv just nu! Visst finns det saker i livet som man skulle velat göra men som man aldrig fått gjort,  men det säger ju inte att det är försent att göra det nu!
Jag har nog aldrig riktigt tidigare tänkt på vad jag skulle eller inte skulle ha gjort för val eller förändringar i mitt liv, men det jag vet idag är att jag har gjort rätt! :)
Jag flyttade ner hit för 10 år sen med en dröm att bygga Sveriges snyggaste bil! Jag hade redan en bil som va en riktig ögon tjänare och prisvinnare! Men jag ville mer!!
Men livet fick en tvär vändning och med det blev det tyvärr ingen bil utan familj. Jag älskar min familj och vet att valet jag gjorde då är det bästa valet jag någonsin har gjort! :)
Åren gick och från att ha ett liv med kompisar twenty four seven och ett brinnande intresse för bilar till att ha familj med två barn har gått väldigt fort!
Men under denna resa har jag varit väldigt för mig själv och familjen och har inte haft något riktigt intresse eller planer på att göra något! Men jag har hela tiden känt att jag har saknat något..
 
Ett intresse av att träna och röra på mig har alltid mer eller mindre funnits där (på hemmaplan) men jag har inte riktigt tagit det hela vägen!!
Idag älskar jag mitt liv och det liv som jag nu skapar med min träning!! Jag har verkligen funnit det som jag tidigare känt att jag har saknat! Och med det så har jag även fått mig nya vänner som jag får dela denna glädje med och som förstår hur man kan älska något så mycket som man kan älska att träna! Dom inspirerar mig verkligen till detta och nu vill jag bara ha mer och mer av det!! :)
Mycket vill ha mer brukar man ju kunna säga men jag vill inte ha mycket jag vill bara ha mer! ;)
Med min vilja och mina mål så ska jag klara detta och det är jag helt säker på att jag kommer med tiden också! Men det får ta den tid som det behövs och vad jag vet är att jag ska ha riktigt roligt medans jag gör det! För är det inte roligt så tappar man sin motivation och utan den så slocknar snabbt glöden för det man älskar!
 

Ingenting är omöjligt det omöjliga tar bara olika lång tid!
Kram på er! <3

 
 
 

2 kommentarer:

  1. Vad härligt och höra och du träning är väl mycket roligare än bilar:-D
    Ps, om några veckor åker jag runt i sprajtans ny Audi A6:a, hihi. Till träningen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Även om bilar är rätt kul det med ;-)
      Fan va skoj! Jag förstår känslan! :-D
      Va lika glad när jag plocka ut min fransman! ;-)

      Radera