torsdag 8 augusti 2013

Proud of my results!

Riktigt stolt över mig själv för vad jag har lyckats åstadkomma med mig själv och min träning!
Visst finns det dagar som man hellre hade velat ligga kvar i sängen och kramat kudden någon timme till eller bara åkt hem och sitta i soffan efter en heldags arbete!
Men när jag ser vad som har hänt med min kropp det senaste halvåret så är jag riktigt glad över att jag tagit mig själv i kragen och genomfört den träning som har varit planerad!
Resultaten visar sig mer och mer och det gör att den tuffaste uppförsbacken blir en gläde att jobba emot!! :-)
Denna sommaren är visserligen snart över men det kommer en till sommar snart att se fram emot, det går fortare än vad man tror.
Så om du inte redan har gjort det, så sätt upp dina mål i din träning och kämpa hårt för dom så kan jag lova att du kommer att få lön för dina insatser och nästa sommar kommer du att va så stolt över dig själv när du sätter på dig din nya sommar bikini eller badshorts ;-)
Kan jag kan du!! Och sätt nu upp ditt mål för vart du vill va sommaren 2014 och jobba hårt för dom!! :-)
Kör hårt och lycka till!! :-)

5 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat av dig Therese :-)
    Det är en enorm vilja och styrka du visar och det gör mig glad och mer triggad än någonsin! En inspiration! En fantastisk männinska!
    Det är du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj tack snälla Michell!! Så roligt att du känner så och att jag kan få va det för dig! :) Tack!

      Radera
  2. Grymt jobbat och den där magen!!
    Du ska vara riktigt stolt!:)

    SvaraRadera