tisdag 6 augusti 2013

Känner mig stark!

Idag kände jag mig enormt stark! Jag märkte det riktigt på en av övningarna då den ena skulle göra armhävningar på bollen medans den andra stod med ett gummiband där man korsade armarna tog ett stadigt grepp om det vikta bandet ca:30 cm och drog isär det så mycket du orkade med armarna vågrätta i axelhöjd.
Men där jag reagerade va armhävningarna på bollen! 10 st skulle göras och sen upp byta med din partner till den andra övningen och detta gjordes 3 gånger! Här kände jag att jag orkade hur mycket som helst! Armhävingar har tidigare varit ganska tungt för mig och nu känns det enormt roligt när man själv kommer på sig själv mitt i all träning att va F.. gjorde jag nyss detta! och va lätt det va!!
Så idag måste jag säga att jag va jag riktigt nöjd över att jag nu fixar detta utan att ens tycka att det är jobbigt!
Hihihi ja vad säger man... Övning ger färdighet ;)

2 kommentarer: