fredag 23 augusti 2013

Långt tränings pass!!

Fick ihop nästan 2,5 timmar nere på L9 idag! :-D
Starta med 30 min på löpbandet och sen fick biceps och mage jobbat hårt! :-)
Men det roligaste idag va nog mina 45 min dans inne i gruppsalen! :-)
Högsta volym i hörlurarna och sen va det bara till att dansa loss!! :-D
Det märks att man saknar dansen så det är kul att man har några låtar nu som man kan köra i sin ensamhet ;-)
Visst ibland får jag improvisera men det är riktigt skoj!
Jag va verkligen helt slut men fan va jag hade roligt! Hahaha tur att ingen ser vad man hittar på med där bakom då hade nog folk börjat undra... ;-)
Nu blir det två dagar ledigt från allt som har med träning att göra, men det är nog inte helt fel för kroppen då den har fått jobbat hårt denna vecka :-D

1 kommentar:

  1. Jag hade verkligen velat sitta som en fluga på väggen och se dig dansa tihi :)) Men jag vet ju redan hur grym du är på Sh'bamen så du måste ha varit asläcker ;)

    SvaraRadera