tisdag 20 augusti 2013

På G...

Underbart med en Celcius! Idag mår jag som jag ska!
Pigg, glad, positiv, och full av energi till att möta en underbar dag på jobb!!
Jag va fortfarande enormt sliten igår efter helgens galenskaper! Det är sjukt hur kass man kan bli....
Jag klara inte ens av att avsluta mitt träningspass igår :-( Kände nästan att jag skulle kunna kräkas!! Hade jag fortsatt så hade jag garanterat gjort det!
Nej fy! så här dåligt som jag mått vill jag aldrig må igen! Jag ska hålla mig till öl och inget annat om jag nu tvunget ska dricka..
Idag blir det kondition och mage som skall få jobba, och idag ska jag klara av hela passet! Bestämde mig för att avsluta det tuffa (tunga) schemat och börjar med mitt nya tränings schema som jag skrev om igår nästa vecka.
Så det blir lite som jag känner för denna vecka :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar