torsdag 8 augusti 2013

Över 26000..

Tusen tack för att ni är med mig varje dag!
Stor bamse kram från mig till dig!!
 
Riktigt kul att se att så många vill och är intresserade av att följa mig och min blogg! När jag började med detta för mindre än ett år sen så trode jag aldrig att jag skulle få se sånna här siffror!! Och riktigt roligt att se är att så många fler länder än Sverige är inne och hälsar på mig! :-)
Detta va verkligen en ren chansning och efter att jag såg att ni tyckte om det så har jag bara fortsatt :-D
Ett stort tack och enormt kul att ni är med mig varje dag och jag hoppas på att ni i framtiden kommer att fortsätta med det :-)
För så länge ni är med mig så är detta riktigt kul att jobba med och det gör även att jag självklart kommer att forstätta med det! :-)
 
  
 

Ha en underbar dag på er därute!!

2 kommentarer:

  1. Thanks Therese!
    You give a lot of inspiration to me, and it's always fun to read your blog every day!
    / Mac

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohhh thanks Mac so nice to hear!
      You are always welcome here! :)

      Radera