måndag 23 september 2013

Bodypump!!

Vårat förta pass på denna grymma helg! Jag och "min" egen Bodypump Jenny fick tillsammans med X antal hundra människor uppleva 55 min Bodypump på högsta nivå! Det va som varenda hårstrå på kroppen reste sig när scenen öppnades och folk jublade och instruktörerna stod där och tog emot oss!! :)
Jenny va där för att se Glen Ostergaard, men ja hitta för första gången min inspiration i Lesmills....Mathilda Björck instruktör för Lesmills Nordic!! 34 årig tjej från Sundsvall!! Hahahaha jag tror nog jag blev kär!! ;)
I mina ögon helt klart en perfekt kvinna!! Här har vi helt klart min nya inspiration och jag hoppas att jag någon gång kommer att få gå på något pass med henne igen!! :)
 
  På Bodypumpen va det även en tävling där dom som ville tävla om vem som orkade lyfta flest vikter under alla övingar och en tjej och en kille togs ut när passet va klart, vet tyvärr inte hur mycket dom orkade lyfta men det va nog en hel del.. :)
 
Här har vi henne Mathilda Björck !!  
En liten artikel om henne..
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar