onsdag 4 september 2013

Älskar detta!!

Hahahaha paparazzin Lena Persson har varit i farten idag och tog en massa roliga bilder! Kul!  ;)
 
Det märks att man fort har tappat uthålligheten i sin träning nu när man kör mer gym än pass nu förtiden! Jag känner att jag har det mycket tuffare i slutet på alla övingar mot vad jag normalt sett brukar ha! Men det kommer det att bli lite ändring på nu under hösten... Mer pass och lite mindre gym... :)

Jimmy var på G som alltid och fick oss alla till att hitta den där sista lilla styrkan till att klara det hela vägen! Inga pauser fullt ös från början till slut!! :)
Jag körde på med samma vikter på det flesta muskelgrupperna förutom på ben, fast jag måste säga att det va inte lätt på vissa muskelgrupper... speciellt bröst låten va sjuuukt jobbig med 20 kg..
Men jag ville ta det lite lugnt på ben så man klarar av att springa Midnattsloppet i helgen utan att man har jordens träningsvärk :) Så det fick bli att köra lite på det säkra idag ;)
Jimmy visar vad skåpet ska stå!
 
 
Kämpen Jenny kör stenhårt!! Bra jobbat!! :)
 
 
Det va tungt idag på triceps men skam den som ger sig! ;)
 
 

1 kommentar:

  1. Riktigt fräck bild på Jimmy (den högra) när man ser dig och Jenny på vars en sida :))) rym fotograf alltså tihi

    SvaraRadera