måndag 9 september 2013

Saknar....

Som jag känner att jag kan sakna denna enormt pigga och glada tjej och hennes sh'bam pass!!
Det märks verkligen nu att det är bara ett sh'bam pass i veckan på Oasen och missar man en måndag så som jag gjorde idag igen!! så blir det ingen dans på en hel vecka! :-(
L9 har ett dans pass på onsdagar med Jenny och då är det CX och Bodypump på Oasen så jag måste säga att jag är lite kluven här, och sen är dom danspassen alltid fulla.. Och det kan jag förstå, för vem vill inte ta ett runda på dansgolvet med Jenny!!
Känner att jag tycker lite synd om mig själv nu! snyfft! :-(
Men så nästa måndag är det ett MÅSTE för denna tjej att se till att inte missa sh'bamen!! Miss it to much! I need to shake it up!! ;-)

2 kommentarer:

  1. Du e för go du! Vi får bestämm en dejt, erövra hela grupplokalen på L9 och bra Sheka loss till alla våra favoritlåtar! :) kollar tid nästa gång vi ses ;).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa fan va skoj!! Det tycker jag låter som en riktigt bra idé!! :-D
      Stor kram på dig!!

      Radera